Premiär




image1



Nu har jag flyttat hit till blogg.se och det känns mycket bra.Första inlägget på accessoarbloggen. Jag startade bloggen då jag tycker att det saknas bloggar kring ämnet accessoarer och framförallt smycken. Många skriver om mode och skönhet och har med dagens bild osv. Jag kommer inte att visa några dagens bilder på mig själv, utan det här blir mer en tipsblogg på vad som är mina favoriter. Jag kommer också att tipsa om bra nätbutiker både i Sverige och resten av världen och hur du beställer från utlandet. Med smycken kan man göra så mycket med sin annars så ganska trista outfit (om man har en dålig dag). Smycken gör skillnad. Hoppas du också hittar dina favoriter, en del av mina favoriter ser du här ovan på min arm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0