Expressen

Sitter och läser tidningar på nätet och såg detta. Jag blir lite förvirrad. Vad har Liza Marklund med Engla-mordet att göra? Försöker man utnyttja situationen och folks vrede till att bli något kommersiellt? Varför skulle jag vilja ställa frågor till en författare om mordet på Engla? Jag blir väldigt förvirrad. Hur kan Liza Marklund ställa upp på detta, snacka om att förlora förtroende. Bara för att hon skrivit böcker om kvinnomisshandel...Hjälp mig, men jag fattar inte det här?
image375

Kommentarer
Postat av: Josefiine

Håller helt och hållet med!
Tack förresten!:)

2008-04-15 @ 09:28:35
URL: http://jousefines.blogg.se
Postat av: Bertil A

Jag såg att Lisa M hade skrivit en krönika om DNA register i tidningen, och hur man kan stoppa våld mot kvinnor med DNA register, hon har skrivit om det förut också. Det var det som hon chattade om.

2008-04-15 @ 20:16:49
Postat av: Jessica

Josefiine: Varsågod:)
Bertil: Så kanske det var, men jag tror ändå det finns en viss kommersiell tanke bakom hennes medverkan, hon lockar ju till sig en viss målgrupp. Nu handlade det ju om barn vilket jag inte vet vad hennes kunskaper är där!

2008-04-15 @ 20:32:42
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0