Hysteri

Det är sådan hysteri så här i mellandagarna om vad man fått i julklapp. Alla vill veta för att dom själva ska visa upp vad dom fått. Vilken ytlig värld vi lever i, är det så viktigt? Men samhället ser ju ut så här och antingen accepterar man det eller blundar och går in i en annan värld, man bryr sig helt enkelt inte. Det finns så många där ute som blir ledsna för att dom inte fick någon julklapp, det är så orättvist. Nästa år tar jag och lillasyster och packar väskan och drar till varmare breddgrader. Julen är för barn och barnfamiljer, inte för oss glada singlar! :)

(Märks det någon bitterhet hos mig idag? :)

Kommentarer
Postat av: P

Jag är tacksam och glad över min julklapp som jag fick av dig ska du veta!

2008-12-29 @ 15:49:05
Postat av: HannahSthlm

Håller med lite..julen är nog roligast för barnfamiljer.Själv lyckades jag ju köpa 52 julklappar..hmm..och de flesta var till mina barn;)!Att resa bort över jul kan jag varmt rek,det gör jag gärna om nästa år också...även om jag får släpa med mig alla paket då också:P!

2008-12-29 @ 21:24:44
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Jessica

P: Den var du värd

Hannah: Det blir ju så när man har barn, ja nästa år utomlands

2008-12-31 @ 11:47:42
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

P: Den var du värd

Hannah: Det blir ju så när man har barn, ja nästa år utomlands

2008-12-31 @ 11:47:45
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0