Ny vecka

Måndag igen då, vill ha helg hela tiden just nu. Ligger och tittar på morgon-tv och dricker kaffe och väntar på att syster ska ringa så jag får höra vad som hänt. Håller alla tummar att det är bra och att hon får komma hem!

I helgen gick jag en sväng förbi Bik Bok och det var väl sådär, det bästa var utplockat och jag tror mer på vårkollektionen än det som är i butik nu. Annars var det så mycket folk ute att man bara ville hem.

Idag ska jag försöka fixa bilder på alla armband som jag ska sälja ut. Alla armband kommer kosta 59:- inkl.frakt oavsett tidigare pris och det finns bara det exemplaret som jag lägger ut bild på. Kommer tillbaks med bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0