Cha-Am

Nu ar vi i Cha-Am som ligger i norra Bangkok, det ar alltsa inget paradis med palmer och kristallklart vatten som i sodra Thailand. Daligt vader har vi ocksa, mest regn, men jag fick kanna pa solen idag och brande mig naturligtvis. Jag lanar en dator pa hotellet utan prickar som ni marker:) Igar fick jag en timmes fotmassage till kostnad av 60:- och det var underbart. Imorgon blir det manikyr och ansiktsmassage. Dom ar superduktiga! Vad det galler shopping sa finns nada och alla smycken jag sett hitills ar krimskrams och sant som redan finns hemma. Jag hoppas pa att hitta lite battre shopping i Hong Kong som jag aker till pa torsdag. Det blir fler bilder nar jag kommer till Hong Kong for har finns inget tradlost nat till min dator. Nu blir det kanske en god drink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0