Melodifestivalen

Eftersom jag inte var i Sverige när Melodifestivalens första deltävling gick så kollade jag in reprisen. Blev lite smått chockad när jag hörde låtarna, den ena värre än den andra. När Christer Sjögren körde igång sin låt så var jag så röd i ansiktet, jag skämdes ihjäl, hur dåligt kan det bli? Amy Diamonds låt var nästan lika kass. Hon gick säkert vidare på sin gullighet. De enda låtarna jag föll lite för var Velvet och Michael Michailoff. Velvet var också snyggast, vilken snygg ring hon hade. Hon var den med mest stil och bästa låt!
image134image134image124

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Christer Sjögrens djupa stämma går hem hos tanters hjärtan. Till och med jag märkte att jag mös lite..hahaha... Vad tyckte du om E-type. Han gillar jag. men jag hörde ej låten.

2008-02-13 @ 10:17:12
Postat av: Jessica

Det är väl så, E-Types lår var okej, men han är kass, han är så ofräsch!

2008-02-13 @ 11:37:52
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Pernilla

nä, tycker du E-type är ofräsch. Jag tycker han verkar ödmjuk och snäll. Va snäll nu Jess..hahaa...

2008-02-13 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0