Gossip Girl

Som sagt, idag skulle jag bara vilja stanna inne och kolla klart på Gossip Girl. Jag har kommit fram till mitten av seriens säsong 1. Jag var lite skeptisk i början och trodde den bara skulle vara för tonåringar, men oj så fel jag hade. Jag är fast. Huvudrollskaraktärerna är Serena, Blair, Dan, Chuck och Nate samt deras överklassfamiljer och vänner. Blair är häxan och Serena, Blair's bästa vännina är den fd. bitchen som blivit den coola schysta tjejen. Serena hade en fling med Nate som nu är tillsammans med Blair. Dock så är Nate och Blair lite omaka och bryter så småningom upp. Oj oj vilken såpa:) Serena har nu träffat en ny kille, Dan som inte tillhör överklassen, men Serena verkar falla för hans stil. Serena , Dan och Serenas mamma är mina favoriter. Dom är snygga, coola och har riktigt snygga kläder och accessoarer. Musiken i serien är också riktigt bra med Justin Timberlakes musik i första avsnittet och sedan rullar det på med grymt bra musik. Mycket i serien kretsar kring mode och framförallt kärlek. Det går snabbt mellan varven och serien har ett högt tempo så man lessnar aldrig. Säsong 1 består av 13 avsnitt och det sista avsnittet visades i USA för 10 dagar sedan. Det är ännu inte klart vad jag vet om och när säsong 2 ska börja!

Kommentarer
Postat av: tove

Precis amma för mig! Första avsnittet var lite tveksamt men nu blir jag så irriterad eftersom det bara finns 13 avsnitt ute :P Måste se mer! Men hela seiren börjar på femman den 29:e ju ;D

2008-01-19 @ 14:15:09
URL: http://tovegryttner.blogg.se
Postat av: Jessica

Det är grymt irreterande nu när det börjar ta slut. Får kolla om dom när serien börjar på 5:an!

2008-01-19 @ 14:16:29
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Emmelie

Jaa, vill se mer! Men det kommer ett "bakom kulisserna" typ eller likande i alla fall den 28 sen är det väl bara att titta på 1 säsongen en gång till.. :)

2008-01-20 @ 19:40:47
URL: http://emmsmode.blogg.se
Postat av: Jessica

Det ska jag kolla på, men jag har 3 avsnitt kvar,sparar det bästa till sist:)

2008-01-20 @ 20:09:31
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0