Så var denna dag slut

Klockan börjar närma sig 22 och jag kom hem för en timme sedan. Vilket väder det blev på eftermiddagen, fick nästan rulla fram på motorvägen för att inte få vattenplaning. Åskan ska vi inte prata om, det dundrade mellan husen inne i stan så att man blev livrädd. Nu blir det snart sova för att vara utvilad till jobbet imorgon. Så här är mitt liv just nu, jobba, ta mig hem, äta, duscha, kolla datorn och sen sova. Vilket liv va! Men jag har valt det själv så jag ska inte klaga. Däremot har jag en del andra saker att ansvara för just nu som jag inte bett om och som tar en massa energi från mig. Jag hoppas dock att det är löst tills nästa vecka. Nu duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0