Trött

Oj så trött jag är idag, som Anna påpekade i en kommentar så blir det mycket jobbande, men ett val jag gjort själv så allt är okej. Har precis hällt i mig en latte som smakade underbart. Idag hoppas jag få iväg mina armband som är så fina. Ska knopa ihop lite fler på fredag, har lite beställningar och jag hoppas jag är ledig på fredag så då ska jag nog hinna.

Idag är det ett underbart sommarväder som ska hålla i sig hela veckan, härligt. Nu blir det jobba!



(Bild från espressohouse.se)

Kommentarer
Postat av: Emma

Gah, jag är också trött!

Jättefina armband du gör! Vad kul att de börjar säljas i butik!

Ha en toppenbra dag!

2008-07-23 @ 13:51:20
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0