Vilken dag

Nu är klockan snart 24 och det är först nu jag har börjat slappna av. Gick upp vid 8 efter ha somnat vid 3-tiden, gick då ut med hundarna. Sen körde jag och P igång att städa och röja ett rum som jag ska ha när jag tillfälligt bor hos syrran. Som jag slitit hela dagen, jag är slut som människa. Hade verkligen behövt vara ledig imorgon, men måste jobba. Min snälla P bjöd på en supergod middag fast egentligen skulle jag bjuda henne för att hon ställer upp så mycket för mig. Men det är så man gör med sina bästa vänner, man ställer alltid upp utan motkrav och det kan vi göra med varandra. Nu ska jag i allafall försöka sova några timmar innan jobbet kallar, nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0