Ny tidning

På hemvägen kikade jag in i pressbyrån för att köpa lite nya tidningar. Såg då att det kommit ut en ny tidning, Glaze. Trodde först att det var brittiska Grazia, den är ju rippad rakt av därifrån. Till och med loggan är ju nästan likadan. Det stod att det var Sveriges kändistätaste modemagasin och mitt intryck efter ha läst den är bottenbetyg, tummen ner. Trist mode, inget som stack ut, inköpta bilder på Hollywoodkändisar och inköpta trista repotage om människors livsöden. I den här tidningen har man valt att ta in en bloggare i modedelen, jiippii tänkte jag, vad kul med en bloggare. Men det var samma bloggliga som syns i alla tidningar, den här gången var det Hotspot (Karolin Skande) som annars brukar vara på Aftonbladet. Hon är jätteduktig och har en bra blogg, men bloggligan (som jag kallar dom Hotspot, Linn, Kling mfl) kör alla med samma stil, inte nån som sticker ut, det händer inget nytt. Våga!!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Billigt är bra, right? Nej inte alltid men oftast är det faktiskt så!



Tidnigen var ju billig i alla fall ;) Men de flesta nya tidningarna som kommer liknar de som redan finns, tyvärr.

2008-05-28 @ 19:13:56
URL: http://evc.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ellie: Så är det nog, trevligare när det är billigt:) Tidningen har ett introduktionspris så sen lär den kosta mer, vilket den inte är värd

2008-05-28 @ 19:34:50
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0