Nya Bevvan 90210

Japp, kollade nya 2000-talets bevvan igår. Lite nostalgi, det var ju verkligen en serie alla följde och nu försöker väl dom få den här nya versionen lika populär. Dock tror jag inte den blir det, först att det finns mycket mer konkurrans som inte fanns förr, sen att den inte är speciellt trovärdig, visst skådespeleri är inte det bästa. Vilka 15-16-åringar har ett eget jetplan som dom flyger iväg med för att äta middag? Not trovärdigt, inte heller att hänga med Chanelväskan på nattklubb och dricka drinkar en vardagskväll.Föräldrarna ser lika unga ut som sina barn.
Kul att se The Pit och Nat jobbade kvar, cafét dom hängde på i gamla bevvan. Kelly och Brenda återsågs, så det var lite nostalgi. Jag tror inte jag kommer följa den här serien, det finns andra alternativ! Nu måste jag ha mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0