Reaktion på Ebbas uppriktighet

Varför blir folk så upprörda för att Ebba inte tycker att alla passar i allt? Herregud, det vet man ju själv vad man passar i. Det i sig behöver ju inte betyda att man trycker ner någon annan. Jag tycker det är ganska avslappnat av Ebba att våga uttrycka sig så på sin blogg. Mår folk så dåligt av det och slänger sin energi på att bli upprörda över något sådant så är det snarare dessa människor som har problem med att vara öppensinnade och uppriktiga! Skönt att jag fick säga mitt! :)

Kommentarer
Postat av: Sassy

Precis, det är väl inget att bli så upprörd över?! alla passar inte i stuprör, andra passar inte i vippiga kjolar, så är det bara! Alla passar i något och det är det viktigste!



Tack snälla för din söta kommentar!

kram

2008-11-11 @ 11:35:58
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sassy:Håller bara med ig

2008-11-11 @ 12:18:23
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Postat av: p

Hahahaha.. om jag passar i allt ska jag sätta på mig en kort magtröja och byxor med låg midja så livbojen får hänga fritt runt magen... oooo så snyggt...

2008-11-11 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0