Torsdag

Så var det snart helg igen, veckorna bara springer iväg. Idag blir det massor av jobb och imorgon kommer Sanna till Sthlm, ska bli så skoj att träffas igen, my new partner in crime. Vilket team vi kommer bli, du, jag och Bracy!

En annan sak som hänt är att Christian Walz släppt en ny cd, precis som Titiyo. Alla försöker väl till julhandeln. Kommer ni ihåg Christan Walz? Just nu är han med på TV4 och spelar lite nytt och det låter väl sådär, lite slätruket, men resten av cd:n kanske är bättre. Jag hade chansen att träffa honom för ett par år sedan och min uppfattning om honom är att han då iaf var väldigt dryg, väldigt uppe i det blå och tror sig vara så mycket mer värd en någon annan. Nu när jag ser honom så ser jag fortfarande den där attityden, jobbig människa.

Jaja, nu ska jag sluta störa mig och dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0