Uppdaterad nätdejting

Nu är det nya att man ska flörta med mobiltelefonen. Man sätter på sin Bluetooth och kollar vilka som också har sin BT på. Man väljer nån från listan och skickar en bild och flörtandet är igång. Men alltså, hur funkar det här? Är det inte en ganska stor chansning? Vet man vem man skickar till? Visst man vet att personen finns i närheten så man får väl kolla vem som kollar sin mobil när man skickat en bild. Men hur vet man om det är en tjej eller kille? Äh jag börjar nog bara bli för gammal för ny teknik!

Kommentarer
Postat av: Katja

aaah i seee =)

de där me BT känns lite.. skumt? ;)

2008-11-05 @ 20:49:54
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag läste om det där och det lät rätt roligt. Inte för att det är något för mig, men roligt lät det ändå. :)

2008-11-06 @ 10:06:15
URL: http://somaja.blogspot.com
Postat av: JoeJoe

Det är helt klart nått för mig men vart finns "the safe spots"? Och är det så anonymt som det framställs? Inte es ett litet telefonnummer som ploppar upp nånstans?

2008-11-15 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0