Len & Mjuk

Nu har jag testat spaprodukter så att jag är som en baby i huden. Bilder och beskrivningar kommer till kvällen. Igår kom också bekräftelsen på att man fanns med på gästlistan till Veckorevyns Blogawards. Jag kommer ju vara äldst där, vad ska tanten göra där? :) Äh, jag känner mig inte en dag över 25 så jag platsar där. Tar med mig systerdottern och har en kul kväll. Nu gäller det att hitta lämplig klädsel, mer party än gala blir det nog för min del. Kanske kolla efter en make up-artist som kan fixa till en? Ja det här ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Fick du din bekfräftelse på mail? :]

/e.

2008-10-03 @ 04:44:32
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0