Test nagellack

Nu har jag testat OPI nagellack för första gången i den nya gråa färgen "You don't know Jacques". Vad ska jag säga? Förväntningarna var ganska höga då jag bara hört gott om OPI. Lite besviken, nagellacket var svårt att måla på då penseln var så robust och lacket var nästan krämigt. Jag var tvungen att nästan måla 3 lager för att färgen skulle komma fram. Jag målade naglarna inatt och nu när jag kollar så ser jag att det börjat skava av på en nagel. Jag använder nästan aldrig överlack, dock alltid underlack, men t.o.m. Mavala håller bättre. Färgen då? Jag får för mig att det ser ut som måsskit...

Kommentarer
Postat av: sandra

Tråkigt att du inte tyckte om den. Jag tycker att OPIs nagellack inte är så bra.

2008-09-28 @ 14:37:04
URL: http://sandroshe.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Jag gillar inte OPI heller,men Essie är toppen:)!

Ha en underbar söndagkväll!

2008-09-28 @ 17:21:09
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0