Livet är tufft

Det är verkligen så. Det här är ett flummigt inlägg, men det kan man behöva göra ibland. Livet är verkligen tufft, men har man bara kul så rullar det på. Jag försöker alltid vara glad för det jag har, men mer vill alltid ha ännu mer. Jag vill ha kärlek, kan man beställa det nånstans? Haha det var ju inte så länge sen jag blev singel, men det saknas nåt, fast jag älskar mitt singelliv och att få vara ego för en gång skull, hur underbart är inte det? Men som sagt, lite kärlek då och då hade inte varit fel, men det är killarna det är fel på, inte mig:) Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: shoebox

Man vill alltid ha det man inte har :)



Allt är bra med mig, dig då?

2009-02-05 @ 10:49:31
URL: http://myshoebox.se
Postat av: ~Anna-Diii-Anna~

Skoj, du är tillbaks, men bloggandet!!

Vet vad du menar med kärlek, det enda jag kan stå till "tjänst" med är:

Massor av kramar, så många du vill o behöver ha, från en vän som tycker om dig så mycket!!

2009-02-05 @ 12:24:11
Postat av: Jessica

Shoebox: Alltid mer:) Allt är super, hoppas detsamma till dig

Anna: Yes, Im back. Och massa kramar till dig med och verkligen detsamma.

2009-02-05 @ 15:02:13
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0