Prickig Katt

I Göteborg finns en butik som heter Prickig Katt. Där finns allt inom accessoarer, en del kläder, cyklar, lite inredning och det mesta i rosa. Allt är jättegulligt och det känns som att man är i en godisbutik
Vem som äger butiken märker man direkt när man kommer in, om hon är där. Så himla trevlig och glad och tar sig tid med alla. En annan fördel är ju att det är billigt:) Jag såg världens sötaste väska där igår, rosa med hjärtnitar, så söt och endast 99:-, men tyvärr skulle jag nog inte ha användning av den, men väldigt söt!

Sen vill jag bara slå ett slag för pensionärsbutiken Cassels, där kan du göra fynd. Titta på blusen, 79:- och så söt. På den övre våningen finns lite trendigare kläder så kika där nästa gång du går förbi!
image411

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Jag älskar verkligen Prickig Katt. Jag och mamma brukar prova söta "hattar" där ;D

2008-04-19 @ 20:52:59
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Underbar affär, du har sett att dom flyttat till Vallg.

2008-04-19 @ 22:08:46
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0