Utmanad

Klart jag låter mig utmanas av Hertiginnan för hon är så nyfiken på mig då hon inte riktigt vet hur hon ska kategorisera mig. Hon vet inte vad hon ska tycka om mig så jag svarar gärna på hennes frågor så får vi se vad det ger!


1. Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Förälskad och förälskad, jag följer Linns blogg dagligen

4. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Vilken fråga, varför måste dom tycka nåt? Jag bloggar utifrån mina egna behov och för att jag tycker det är kul!

5. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja

6. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränser hela tiden?
Ja, jag känner till mina gränser

7. Nämn några saker som du aldrig skulle blogga om och varför?
Skulle aldrig hänga ut någon mot deras vilja

8. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse tror du?
Till viss del ja, men också att få uppmärksamhet för det jag uppskattar

14. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Samma här, till viss del

15. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej

17. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar. Och isåfall: Hur har du hanterat detta?   
Nej, det är i sådana fall bara att borsta av sig. Det är ju oftast inget personligt eftersom dom inte känner mig


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N Anne af Uppsala

ja du är rapp i käften och cool

2008-04-23 @ 12:33:06
URL: http://veckomagasinet
Postat av: Jessica

Hahaha, du har uppfattat mig helt rätt!

2008-04-23 @ 12:37:29
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0