Göra reklam på andras bloggar

Du som har kommit på det smarta sättet att tjäna 400:-, fortsätt med det, men kom inte till mig och min blogg och försök få mig hoppa på dina smarta grejer. Jag är inte intresserad, du har inte ens ställt frågan till mig utan istället spammar du olika bloggar med ditt "tjäna-pengar-lätt" Om man nu gjorde det så skulle inte du behöva spamma våra bloggar om skiten. Jag har bett dig snällt och trevligt, men någonting är det som gör att du inte bryr dig. Så vi gör en deal nu, en gång till jag ser ditt ip-nummer göra reklam för något på min blogg så anmäler jag dig till blogg.se, så får vi se hur länge du får ha kvar din blogg, okej?

Kommentarer
Postat av: P

Bra jes!

2008-08-24 @ 21:43:53
Postat av: jessica

P:Jag blir så less

2008-08-25 @ 18:01:50
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0