Kofta

Koftjakten går vidare och den här hade jag gärna velat haft om den fanns i plommon, då hade jag slagit till direkt. Koftan är från Acne och finns snart i butik och den finns i grått också. Ska gå och spana nån dag!

Sen händer det andra grejer också, mycket grejer. Jag har nu lagt framtiden i mina egna händer och ska nu satsa för fullt på mina armband och kommer också utveckla ett större sortiment. Så nu satsas allt jag äger och har, men jag vet att jag att jag hade ångrat mig om jag inte gjort detta. Så nu blir det inge mer i butiken jag jobbat i (kanske hjälpa till i en butik om det krisar), men annars ska jag satsa på mitt och där ingår också bloggen som nu ska få mycket tid!

(Bild från Acne)

Kommentarer
Postat av: Maja

Har du sagt upp dig? Roligt dock att du satsar helt på dig själv! Imponerad, alltid av människor som gör så. Jag borde också göra så, satsa på mig själv. Ta tag i den där utbildningen och göra klart, även om det tar tid kan det vara värt det, annars kommer jag aldrig finna ro i själen. Kram

2008-08-20 @ 16:36:46
URL: http://somaja.blogspot.com
Postat av: Jessica

Maja: Japp, lagt ner allt annat, jiipppiiiee:) Tack för att du blir det, vilket inte jag är just nu, mest orolig, men man måste våga. Studier finns det kvar här också, jag tror aldrig jag får min examen. Ta tag i det, det kommer kännas så bra för dig sen!

2008-08-20 @ 20:02:59
URL: http://acessoaren.blogg.se/
Postat av: mamuschka

vi ska nog klara av att ta hand om oss själva...Ingen står ju vid dörren och bara slänger ut hjälp, som en annan har gjort i hela sitt liv. Nä, nu tar vi om allt och gör som alla andra. Bara bry sig om sitt!!

Lycka till till oss båda!!!

2008-08-21 @ 11:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0