Måste bara spela..

Coola Robyn med en av de bättre låtarna...

Kommentarer
Postat av: ~Anna-Diii-Anna~

Robyn ska ju ha all respek med vad hon nu gör med sin USA lansering.

Såg du TV-programet Kobra, där dom hade följt henne 2dar i USA..??

Kul att se att det finns fans till henne som är amerikaner, som fattar vikten av att hon nu går sina egna vägar och tar alla beslut själv.

Som uppskattar att hon skriver sin musik själv och att hon nu kommer dit igen med sitt eget skivbolag.

Jag tycker hon ska all heder som ger sig på USA igen, och det verkar som om hon kommer att lyckas denna gång.

All respekt + att detta var en orginell video, väldigt avskalad, undrar vem som gjort den..??

2008-08-08 @ 19:27:22
Postat av: Jessica

Anna: jag kan bara hålla med dig. All respekt till henne och videon är riktigt cool. Jag såg Kobra som var hur bra som helst

2008-08-08 @ 21:04:51
URL: http://acessoaren.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Det är något med Robyn, man känner mycket respekt för hennes arbete och vad hon gör.

Jag vet egentligen inte varför.

något är det.

2008-08-23 @ 22:48:51
URL: http://nathalie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0