Snart dags

Kameran är laddan, Gadden spelas för fullt och nu är det nära. Kl.20 är det dags för Eric G att inta scenen och jag som står där och sjunger med, dansar och tar en massa kort. Snart dags att dra!

Btw, det blev ingen ny mobil, fick tillbaks min andra så det funkar ju bra nu. Istället blev det nya glasögon så jag kan se både på kvällstid och dagtid och dessutom dricka alkohol utan att täcka för ena ögat (du vet vad jag menar P:). Kunde inte motså en tröja och ett par nya chinos, gick bara inte!

Nu snart dags att dra!


Kommentarer
Postat av: P

Hahahaha! Så nu slipper jag klistra fast en bomullsrondell på ditt ena öga så du inte skelar.

2008-08-23 @ 09:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0