Varför?

Jaha, vilken normal människa vaknar av sig själv pigg klockan 6 på morgonen? Inte många tror jag, men jag gjorde det precis, hur pigg som helst. Jaja, åker till jobbet vid 8-tiden så fram tills dess får jag surfa och kolla på OS. Jag har ju också inlett min jakt på en kofta och den skulle kunna ha slutat här när jag såg den här. Plommon, fickor och lite längre modell, hur snygg som helst från Ellos. Nackdelen är att den är i 100% akryl och det vill inte jag ha, så det blir att leta vidare.

Kommentarer
Postat av: anna

Den var ju jättefin,särskilt färgen.

Postat av: Jessica

Anna: jo den är superfin och speciellt färgen, men jag vill gärna att det är blandat med naturmaterial och inte bara akryl

2008-08-20 @ 15:29:07
URL: http://acessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0