Veckan som gått

Då var det dags igen att summera veckan, känns bäst så! So here we go:

Baren-Meral är tillbaks. Jaha, vad hade vi förväntat oss?
Jennifer Aniston har bytt manager. Av med kläderna säger han, det är de som gäller 2009!
Jag är fortfarande lika glad att Britney är tillbaks snyggare än någonsin. Så glad att jag kilade över till Marie och sjöng Womanizer!
Veckans "soon to be" pappa måste vara Alex Schulman, men gick det så fult till att han gjorde henne på smällen innan han lämnade Katrin?
Frank är ju verkligen den snyggaste reklamkillen just nu!
Hon är cool och går alltid sin egen väg, lite som Sassy. Bär pälsen!


Annars har bensinpriset gått ner under 10 kronor, 28 härliga miljarder till den svenska bilindustrin, Nobelmiddagen gick förbi och som grädde på moset så har man gripit en farlig kvinnlig Al-Quida anhängare!

Kommentarer
Postat av: Anna

näe det hade han verkligen inte haha. Han tycker väl att han redan har allt han vill ha ;) förstår dock inte varför han vill ha en slips som spelar musik haha.

2008-12-12 @ 18:19:33
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Beata

Hej Jessica!

Har försökt mejla men lyckas inte så jag tar kontakt på detta sätt istället. Hamnade på din blogg av en ren slump då jag letade julklappar till

en av mina tjejkompisar. Hade spanat lite innan efter något trendigt, lite

lyxigt armband som ändå inte kostade skjortan. Detta helt utan resultat!

MEN så såg jag alla de fina saker du gör och blev helt förälskad. Jag

är intresserad av att köpa ett flätat armband i någon färg (kan inte välja!)

och med en berlock på (vet inte vilken!). Mina frågor är; Har du några

armband klara för tillfället? Vilken färg/berlock har de i så fall? Är

lite extra förtjust i dem med peacesymbol har du några sådana?

Många frågor! Hoppas att du får en trevlig helg och tredje advent

Hälsningar Beata

2008-12-12 @ 18:30:05
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-12-12 @ 18:39:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: marie

ja, och Marie uppskattade sången! den är ju så bra! min kollega blev helt upprörd när en kund ringde mitt i womanizer, för det borde ju var förbjudet heller hur!? :)

2008-12-12 @ 21:28:35
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Sara

gillar dina veckosammanfattningar!

2008-12-14 @ 02:24:27
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0