Nu drar vi

Nu drar vi vidare till ett ställe som heter Cha-Am, en liten badort 25 mil utanför Bangkok. Igår besökte vi "Floating Market", en marknad som man åker runt i båt för att handla på. Vi har verkligen fallit för alla turistattraktioner och jag kan verkligen rekommendera att inte besöka dessa turistfällor. Inget har levt upp till "reklamen" för hur fantastiskt det skulle vara, men nu har vi sett allt i allafall. Nu blir det bad i ett par dagar innan vi beger oss till Hong Kong. Jag har sparat en hel del av min shopping dit och det ska bli mycket spännande att besöka Hong Kong. Bangkok har sin charm, men jag tycker det är fler nackdelar än fördelar. Nu drar vi!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas du hittar något du gillar i Hong Kong!

2008-02-03 @ 10:14:13
Postat av: Anna

Längtar efter foton från sol och bad i Thailand. Solnedgång över havet, går de och ordna tror du..? :)

2008-02-04 @ 11:13:30
Postat av: Jessica

Anna & Pernilla:
Idag hade vi sol i 3 timmar varav jag lag i 2 timmar och brande sonder mig, sen har det bara regnat, aptrakigt! Pa torsdag blir det Hong Kong och forhoppningsvis battre shopping

2008-02-04 @ 13:05:50
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0