Utforskning

Jag har nu utforskat denna badort Cha-Am lite närmare och det är verkligen inte ett fint ställe. Bara svenskar och norrmän och en massa svenska och norska barer. Smutsigt, skräpigt längst strandpromenaden och alla dessa lösa skabbiga hundar. Inget ställe att rekommendera. Igårkväll blev det en ansiktmassage på 1 timme innan sängdags, underbart. Hade nu tänkt att lägga upp bilder, men nätet är så slött att den inte orkar ladda upp. Men jag har iallafall hittat ett trådlöst nät så jag kan surfa runt lite och skriva åäö. Snart tillbaks igen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej, stackars ruttna vovvarna!

2008-02-05 @ 08:12:48
Postat av: Anonym

Dom ar ackliga. Dom flesta har stora sar. Nu har min dator lagt av helt sa nu ar jag utan dator. Far lana har pa hotellet.

2008-02-05 @ 16:17:04
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: babsan

hej på dig!

Hoppas att du inte bränner dig allt för mycket. Jag har inte ringt dig pga magsjuka. Jag har legat i 2 dgr och nu börjar Jempa oxå.
Ha de bra och shoppa lite till mig oxå i Hong Kong

Babzzzzzzzzzzzzz

2008-02-06 @ 10:10:48
Postat av: babsan

hej på dig!

Hoppas att du inte bränner dig allt för mycket. Jag har inte ringt dig pga magsjuka. Jag har legat i 2 dgr och nu börjar Jempa oxå.
Ha de bra och shoppa lite till mig oxå i Hong Kong

Babzzzzzzzzzzzzz

2008-02-06 @ 10:11:25
Postat av: Babsan

Tja igen!
Jag ser att min kamera funkar i allfall. Det var ju bra.Ta lite kort på hotellen du bor på samt strand så att man får se hur det ser ut. Förresten, jag såg ett program om Bangkok igår. Handlade om att dom ville gifta sig med utländska män. Dom stod som inkastare i barer och sen sålde dom drinkar och sen fick äcklena betala för att gå med dom.... Såg du några såna ställen???
Jag tror nog inte att jag skulle vilja åka dit!

Ha de Babzzzzzzzzzzzzzzzz

2008-02-06 @ 10:17:27
Postat av: Jessica

Babs: Kameran funkar perfekt, men min dator har pajat helt. Jag lanar dator pa hotellet. I Bangkok fanns det massor av inkastare till dom ackliga barerna. Dom forsokte med A flera ganger, sa ackligt. Jag kommer aldrig mer aka till Bangkok. Jag har brant mig ordentligt, men skaffat bra medel. Hoppas ni bllir friska snart. Jag aker till hong Kong om 14 timmar och da ska jag shoppa grejer till dig, battre shopping an Bangkok. Hors snart igen!

2008-02-06 @ 11:18:32
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0