Kylie

Såg dokumentären om Kylie Minouge på nyårsdagen. Hade ganska stora förhoppningar om att få höra hennes gamla låtar, lite disco, kanske en liten hint om hur det var när hon fick reda på att hon hade cancer. I reklamen som jag hade sett innan så verkade dokumentären väldigt avslöjande och privat och en lång lista med alla hennes hits. Men oj så besviken jag blev. Min kompis tyckte den va så tråkig att hon gick. Knappt en endaste hit spelades, inga känslor från Kylie, utan bara hennes söta glada ansikte visade hela tiden. Kan bero på att hon hela tiden intervjuades av sin bästa kompis och stylist + att han filmade. Det blev aldrig riktigt privat, emellanåt spelades någon annans låtar samtidigt som ett kollage av vad Kylie gjorde visades upp. För fansen så blir det säkert underhållande, men för övriga intresserade...Näpp, funkar inte 1 av 5. För mig blev behållningen att titta på hennes fantastiska scenkostymer och hennes snygga privata outfits, thats it!image53

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nä, den filmen var inte så intressant faktiskt. Långrandig och intetsägande.

2008-01-05 @ 22:48:59
Postat av: Jen

vad tycker du om min fråga i min blogg?
svara gärna"

ha en bra kväll!

2008-01-05 @ 23:23:37
URL: http://fashionlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0