Dyker upp som svampar

Likadan flätade mockaarmband som jag gör finns nu att köpa hos kyssjohanna. Mina kostar 95:- och deras 595:-, skillnaden är namntagen, annars exakt likadana, jag ska nämligen också börja göra i riktigt silver, men då blir dom lite dyrare, runt 250:-, men det är fortfarande billigare. Nästa vecka börjar mina armband säljas i butik Sparkling Crystals i Haninge Centrum och från september i SOUK-gallerian, jag återkommer med namnet då det är en ny butik som ska öppna upp där (gamla Lollipops). Så spännande det ska bli.

Annars har det varit en tuff dag, knappt nån rast och jobbat i 11 timmar, inget jag alltid trivs med så det ska de bli ändring på. Nu blir det lite tv innan jag somnar in. So long! (Armbandet på bilden är från LA Sthlm som finns hos kyssjohanna)

Kommentarer
Postat av: anna

har du lite tid över så kika in på min blogg och tipsa om bra digitalkameror!

2008-07-28 @ 22:07:02
URL: http://aandersson.webblogg.se/
Postat av: hannahsthlm

Jätte spännande ju:)!

2008-07-29 @ 22:02:09
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0