Inga kids längre


Kommentarer
Postat av: P-nilla

Ok, ingen har bett om den men här kommer min recention. Men jag måste bara: Småleende konstaderade jag att det var lite flinskalligt och skymtade även lite gubbmage. Men att ha åmande bruttor runt sig minst 10 år yngre än de själva (gissar jag) tyckte man fortfarande var coolt och inte hade dansen utvecklats för dessa fd kids heller. Jösses vad vissa gubbar kan vara patetiska.....jätte kul video. Tack jess... jag var mycket road.

2008-06-21 @ 21:58:44
Postat av: pernilla

Måste bara tillägga. Såg ni hur flintisen demonstrerand coolt stod och stirrade det manligaste han kunde ut i periferin medanhalvnaken brutta i någon sorts åmande dans dyrkar hans manlighet. hohohoho

2008-06-21 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0