Kallt

Jag fryser. Har fönstret öppet och jag fryser, så kallt är det ute alltså. Man har blivit lite bortskämd med det fina vädret så att man tycker att 16 grader (normal svensk sommar) är kallt. Annars då, jo här är det lugnt nu, ingen mer fotbollschock förräns på lördag så inget mer tjat om det. Idag blir en relativt lugn dag. Paketet från England som hade förvunnit har verkligen försvunnit så dom ska skicka om allting. Sen hoppas jag att kanske kameran dyker upp idag, gör den det så är jag väldigt upptagen resten av dagen:)

Kommentarer
Postat av: mingla

haha, det är lite ironi i det. Jag bryr mig ärligt talat inte så mycket :) Det är ju inte direkt någon stor tävling :)



Ps. Din blogg är inte töntig. haha

2008-06-11 @ 09:11:03
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Jessica

mingla: Det gör jag för jag blev glad att någon tänkte på mig även fast det är en liten tävling, allt räknas. Själv tycker jag att du har en bra blogg och lycka till:)

2008-06-11 @ 09:23:52
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0