Reklam på bloggen!

Jag har valt att ha en reklamfri blogg. Många vill ha reklam på sin blogg för att tjäna en liten hacka. Personligen tycker jag att det emellanåt kan förstöra läsningen av en blogg då det ligger reklam överallt som tar större plats än bloggen. Men lägger man det snyggt så att det inte stör så kan det vara okej. Eftersom jag valt en reklamfri blogg så borde det ju inte finnas reklam? Men det gör de ju..längst ner har jag en banner från cocoo.se. Jag har valt att sätta ut den för att jag tycker att hennes prestationer med sin smyckesbutik ska lyftas och få all reklam hon bara kan få. Hon sliter och är driftig. Kvinnliga entreprenörer behöver uppmärksammas och jag tycker att hon lyckats väl med sin webbutik. Därför har jag reklam från cocoo och kommer så att ha!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: din blogg gillar jag väldigt mycket. blev så glad när jag hittade den via en kommentar du skrivit hos mig :)

jag håller med dig om cocoo. hon behöver verkligen all reklam hon kan få. en riktigt skicklig kvinna med grymt snygga smycken och bra service!.

2008-03-27 @ 15:48:26
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Jessica

Åh, vad glad jag blev av din kommentar. Tack så mycket. You made my day:) och Cocoo behöver all hjälp att synas!

2008-03-27 @ 16:16:37
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Coco!!

tjejer!! jag blir helt tårögd av glädje över era fantastiska ord!! Tack!! Tack!!!! TAAAAAACK!!

vad glad jag blir verkligen!!

/Coco

2008-03-27 @ 17:53:31
Postat av: Jessica

Coco: Nu blir det ju nästan tårkalas här:) Du kämpar på och behöver all uppmärksamhet. Fortsätt med det bra jobb du gör!

2008-03-27 @ 18:19:56
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0