Shoppingkväll i Götet och Sthlm

För er som vill se snygga klänningar, 25% rabatt på klänningarna och samtidigt göra en god sak ska anmäla  er här . Tillsammans med Topshop presenterar vi på Veckorevyn.com härliga klänningskvällar med modevisning, 25% rabatt och maxat klänningsmingel i Göteborg 14 maj och i Stockholm 15 maj. Du gör också en god sak eftersom delar av försäljningen under kvällen går till Stadsmissionen.
När
Den 14:e maj i Göteborg kl. 19.30 - 21.30
Den 15:e maj i Stockholm kl. 20.30 - 22.30

Var:
Topshop, Arkaden i Göteborg.
Topshop i gallerian SOUK i Stockholm, Drottninggatan 53
Dresscode: Klänning

Kommentarer
Postat av: sofia

ska bli så kul! :D Jag ska dit i sthlm, för jag bor ju här, hihi, men jag är rädd för att ha antingen en för "casual" klänning eller för uppklädd :S dessutom väntar jag fortf på bekräftelse "/

2008-05-14 @ 19:32:09
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiaLibre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0