Idolkärlek


Kommentarer
Postat av: ~Anna-Diii-Anna~

Åååå, dom är ju bara för söta!!

Kevin har så genuin personlighet, jag blir så glad varje gång han pratar eller sjunger.

Brukar ju besöka IDOL-sajten =)



Låten han sjöng för sin Sofia i går kväll, gav mig t.o.m gåshud på ställen jag inte visste att jag kunde få gåshud på =)



Jess, du borde pröva, mot din förskylning: Esberitox

Naturläkemedel, som börjat säljas på Apoteket för ett par år sedan.

Jag har hållit förskylningar borta hela hösten.

Rekommenderas varmt!! Lite dyrt men värt varenda krona!!

2008-11-22 @ 06:43:29
Postat av: Jessica

Anna. Han är ju så go, han måste ju vinna hela klabbet. Jag börjar bli frisk nu så ingen fara, men tack för tipset till nästa gång:)

2008-11-23 @ 19:45:05
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0