Pinsamt eller?

Det pratas ju en del om att arbetsgivare kan rata en för vad man skriver i sin blogg. Vad tror ni om den här bloggen och tjejen som har bloggen? Hon är 20 år och använder ord som knu**a, fi**a osv. Hon berättar ganska ingående om sitt sexliv, hur hennes kön ser ut. Är det för att chocka, för att locka en massa läsare, eller är hon bara ärlig? Hade jag varit henne så hade jag nog använt ett mer smakfullt uttryck, med tanke på att hon bara är 20 år och man vet aldrig vem som läser bloggen, men det är bara vad jag tycker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud är min spontana reaktion, håller med dig.

2008-11-08 @ 14:49:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0