Planen sprack

Förra veckan beställde jag skinnbyxor från Haléns som såg riktigt schyssta ut. Planen var att ha dom på Blog Awards. Igår kom dom. Har aldrig sett något fulare plagg, såg ut som ett par termobyxor. Inget glans alls utan helt matta, korta i längden och vida ner till, nej tack, dom åker tillbaks. Så nu måste jag fixa en ny klädplan till galan. Jaja, idag är det ju fredag, så skönt med helg, men det är synd om alla stackare som investerat i aktier då börserna fortsätter rasa. Tur att man är lika fattig som vanligt!

Kommentarer
Postat av: towe

Jo precis, men fulla människor vill ju inte direkt umgås med en som är nykter, jag blir ju festens tråkmåns ;) Men jag ska ju ha barn, men kan ju ändå umgås för tusan :)



detsamma tjejen.

2008-10-10 @ 09:40:14
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0