Slut på dagen

Åh vilken fin dag det var idag. Jag var ute i stort sett hela dagen. Var på marknad som mest innehöll krimskrams, men det var lite skönt att glida runt där. Sen blev det en runda i skogen, men planen sprack efter 3 km då jag fick vissa magproblem och var tvungen att ta mig hem snabbt. Så kan det gå ibland. Just nu skulle inte jag vilja bo i Bromma, har bott där och redan då misstänkte jag att nu är det inte långt kvar innan bron rasar. Jaja, nu blir det lite tv innan sömnen infaller!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, själv bor man ju i Bromma :-P Men har iaf inget som gör att jag måste ta mig till stan den närmsta tiden! Hoppas det inte är allvarligt. Har inte läst nyheterna på några timmar så vet inte om det kommit några nya uppgifter om hur allvarligt det är...

Annars så tycker jag mycket om att bo i Bromma, hihi.

2008-10-12 @ 21:37:13
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0