Test nagellack

Nu har jag testat nagellacket China Glaze som börjar säljas på Kicks, finns redan nu att beställa på eleven.se. Jag testade färgen Ravishing Dahling som ser väldigt mörkt vinröd ut i flaskan (mörkare i verkligeheten än vad bilden visar). Men när man börjar måla så är den väldigt ljust röd, inte alls samma färg som man ser i flaskan, alltså ett tunt nagellack som kräver minst 3 lager för att bli någorlunda mörk. Nagellackat har en förstärkande effekt och det känns verkligen, naglarna blir hårdare. Ett medelbetyg skulle jag sätta då det är en stor flaska man får för 98:-, helt okej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt snyggt!

2008-10-26 @ 19:46:16
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: Marie

Snyggt!

Men jag kan tipsa OPI´s nagelack är grymma när de gäller att täcka :)

2008-10-26 @ 23:02:59
Postat av: Jessica

Johanna: Färgen var snygg, men jag ville ha det mörka

Marie: OPI är jättedåligt, men täcker bra. Jag gillar budgeterna typ Mavala, sen funkar alltid Essie

2008-10-27 @ 10:53:44
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0