Underbara drömmar

Hur snygg är den här människan, spelar ingen roll vad hon sätter på sig, allt är snyggt på Blake Lively.

Apropå snygg så drömde jag i natt att jag vägde mig och hade gått ner 6 kilo så jag vaknade med ett leende på läpparna, men kom på att det bara var en dröm. Så jag gick och hämtade lite mat istället och kaffe med massa mjölk som lite tröst.

Jag tar dagliga promenader alternativ springer ca. 5 km, äter på någorlunda fasta tider och snaskar bara på helgerna. Inte ett gram har jag gått ner på 7 veckor, vad är problemet? Måste man gå på diet, må piss för att försöka gå ner några kilo som jag ändå har för mycket? Jag vägrar äta gräs i 5 veckor för att gå ner, då skiter jag i det här!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hey! Jag har ett tips! min syster byter bort lunchen mot en hemmagjort smoothie, och hon har gått ner 5 kilo på 4 veckor.

Tänkte själv själv börja med det nu och se hur det fingerar! tydligen gör det de:D

ta hand om dig!

2008-10-21 @ 18:39:45
URL: http://vanillaice.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ida: Tack så jättemycket för tipset. Ska testas

2008-10-22 @ 10:06:23
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0