Dags för nattis

Time for tv. Alltid lite tv innan sömnen infaller. Ikväll blir det nog ett avsnitt av CSI. Imorgon är det så hysteriskt som att jag fyller år. Inget större firande mer än att jag blir äldre och förmodligen ännu klokare, nu har jag ju hela livet framför mig (vem försöker jag övertyga?) Jaja, tårta blir det i allafall.

Jo just det, har ju börjat ta hand om mig rent fysiskt och idag blev det en runda i skogen. Jag och systerdotter ska vara med tjejmilen och nåt annat lopp nästa sommar och vi har satt upp vissa tider som mål. Klarar vi vårt mål för tjejmilen så ska vi få en resa, så nu kör vi. Fasiken om jag kanske skulle ta och vinna tjejmilen nästa år? Dream on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0