Gårdagen

Svårt att gissa vad alla stora Stockholmsbloggare var igår, alla var på Fleminggatan på Acnes utförsäljning och plockade det bästa. Idag är det öppet för oss vanliga döda, undrar om det finns några godbitar kvar? Kanske några jeans. Äh, det går lika bra att åka ut till outleten.

Igår blev det så mycket tårta att jag idag får ta en extra runda i skogen, kl.16 ska vi ut. Faktiskt riktigt skoj och idag blir vi 4 st + 2 hundar, så nu ska vi kämpa. Nu ska jag fortsätta med diverse hemsidor!

Kommentarer
Postat av: Roffe

Varför skrev du en massa skit till mej för? Peter ringde och berättade allt. Jag trodde ändå att vi var vänner?

2008-09-04 @ 15:54:13
URL: http://huggsexa.blogg.se/
Postat av: P

Billigt trick att försöka få folk att gå in på din sida, Roffe.

2008-09-04 @ 16:09:13
Postat av: Jessica

Roffe: Nu får du fan skärpa dig och gå o ta dig en bärs på Kvarnen med Bessy, hon gillar att snacka skit

P: Skit i gubb Roffe, det var han som satt och tajjade på E4:an

2008-09-04 @ 17:44:21
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Postat av: Rolf Davidsson

Becky heter hon. Becky! Ska det vara så jävla svårt?

2008-09-04 @ 17:50:08
URL: http://huggsexa.blogg.se/
Postat av: Majsan P Olsson

Sluta nu Roffe! Jag har köpt ett sexpack Faxe...som jag och Bessy ska knäcka i vitabergparken i kväll. Roffe, Tar du me dig Sören å kommer ikväll? Jag å Bessy väntar! Hon HETER inte Becky, det säger du bara när du e på lyran.

2008-09-04 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0