Jobb & Flytt

Bara jobb, bara massor utav av jobb...Nu börjar ju pressveckan i Sthlm och jag har en inbjudan till Star-Pr, men jag hinner inte. Jag som så så gärna ville spana in höstens trender, men men, en annan gång kanske. En annan sak som är bra är att jag ska hyra en lägenhet från en bekant som ligger 10 minuters promenad från jobbet, kan det bli bättre? Så nu  slipper jag nästan 4 timmars pendlande varje dag.

Tack A för att du såg det där med youtube-klibbet, jobbigt när dom tar bort klipp. Här kan man se det klippet med killen som avbryts och ombeds sjunga en annan låt, grymt!

Kommentarer
Postat av: ~Anna-Diii-Anna~

Ingen orsak, Jess! =)

Skoj att Du ska flytta. Ja, det där pendlandet kan väl kännas en aning slöseri med tid, när man har mycket att göra.

Vill gärna veta mer:när, vart, hur länge & stort. Är Glad För Din Skull !!

Höres: The Right Way =))

2009-04-21 @ 14:40:05
Postat av: ~Anna-Diii-Anna~

OJ OJ OJ, rekomenderar att kolla klippet om någon vill känna på en riktigt gåshuds-rysare.

Jag lägger detta namn på minnet: Shaheen Jafargholi inför framtiden =))

2009-04-21 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0