News

Jaha, torsdag redan och snart är veckan slut. På måndag börjar verkligheten vilket jag tycker bara ska bli skönt, är lite less på att försöka hålla reda på alla röda dagar. Knappt jag visste det var torsdag idag.

Sitter och skummar igenom dagens nyheter och hetast är väl egentligen vad som hände med Kleerup, man såg bara i tv:n att nån hämtade honom och han drog. Tydligen var han arg på bl.a Håkan Hellström som jag tyckte sa den bästa repliken på hela kvällen om Gynning och Kleerup, bra Håkan. Sen var det visst ett narkotikarace som folk körde på igår, som jag misstänkte alltså. Idag tycker jag lite synd om Veronica Maggio, hon var värd så mycket mer!

Kommentarer
Postat av: carro

haha nej då, men jag kände för det. men ingen annan gjorde det, hah :)

2009-01-08 @ 15:14:07
URL: http://carjos.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm man kanske just är mellan dröm och verklighet där på natten och man har klarare fast ändå luddigare visioner..och inget begrepp om pengar ..så därför hittar man en massa snyggt...

2009-01-08 @ 15:27:33
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0