Sista dagarna

Uppe tidigt för att utnyttja sina sista lediga dagar till max. Lite jobb blir det i helgen, men det är bara skoj, sen börjar allvaret på måndag på en ny arbetsplats. Börja om från början, lära sig nya rutiner, nytt folk, nya chefer, nya uppgifter, men oj så skoj det ska bli. Det kommer uppta min mesta tid inkl. vissa helger så bloggen kommer nog bli lite vilande, men naturligtvis kommer jag visa er när det kommer in lite snygga skor.

Tittade lite sporadiskt på Let's Dance igår, och av det jag såg så var ju Magdalena och Laila i en egen klass. Blondinbella och Kitty var väl inget vidare. Jag ska heja på Magdalena, hon var ju så duktig och söt. Nu blir det en sväng på stan, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0